Kort dag

Vilken slappardag jag haft!
Låg i morgonrock fram till 16.00 idag. Hade inte Glenns mamma Carina ringt och sagt att hon behövde hjälp med hämtning så hade morgonrocken förmodligen varit på hela dagen.
Hon hade varit i Norrtälje med en av deras bilar för att den börjat låta konstigt. Sen när hon kom dit sa dom att hon borde inte köra en meter till med den bilen. God jul på henne. Kul räkning det blir med den lagningen.
Så jag åkte iaf och hämtade henne där så hon kunde komma hem :).
Sen kom jag hem och då åkte jag och Glenn till Norrtälje (igen) för att storhandla lite. Skönt att ha det gjort så man slipper handla på ett tag.
Åt en riktigt god julmiddag. Inte dumt :).

Imorgon är det Lucia. Det innebär fullt upp för mig. Först på morgonen ska jag till Rimbo för att kastrera Sigrid stackaren. Efter det ska jag fixa håret på Glenns lillasyster Linnea som är skolans Lucia! Stolt är man :)
Efter det beger jag mig till förskolan jag praktiserar på för att se deras luciatåg. Dom kommer vara så söta!!!
Och till slut ska jag till Linneas skola för att se hennes luciatåg.


Helgen närmar sig med stormsteg och det innebär att jag flyger till Norge för att köra norska elitserien i bordtennis. Ska bli riktigt kul men känns sådär endå. Har ju inte blivit mycket träning eftersom jag mått dåligt så länge.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen sova. Har inte gjort annat idag känns det som :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0