Katten e galen!

God morgon/förmiddag!
Idag sov jag och Glenn länge, kanske var för att man satt uppe till 3. Var nog första gången för oss på många månader känns det som :P
Än ligger vi kvar i sängen. Sigrid tycker att vi ska gå upp, eller att jag ska upp iaf. Fattar inte varför hon alltid skiter k Glenn och bara brutalt ska kela med mig!? Hon är verkligen brutal! Hon trycker huvet mot mitt och naffsar, pressar och gör verkligen allt för att hon ska få sin uppmärksamhet. Som hon inte sett ett levande liv på ca 30 år. Hon e galen.

Funderar starkt att göra som Sigrid vill, gå upp! Och göra en såndär god omelett som jag gjorde igår med tomat gröna oliver och röda vindruvor :)
Magen är hungrig och mår inte illa (än).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0