Jag har känt bebisen!!

Idag fredag den 23e december klockan 11.01 så kände jag bebisen för första gången röra sig i min mage. Först fattade jag inte vad det var. Kändes så himla konstigt. Sen när jag förstod vad det var hamnade jag i chock och började mer eller mindre gråta. Det är nog den bästa julklappen jag fått! Det är nu allt kommer kännas så bra! Innan har man ju inte känt något och då känns det inte som en stor grej att vara gravid. Men nu när man känt sin lilla älskling för första gången: det är då man inser att man ska bli mamma, att man har känt att något finns där, att man älskar något man aldrig sett och att man nu känner längtan mer än någonsin innan att man ska få bli mamma.
Det här är det bästa jag någonsin varit med om!


Kommentarer
Postat av: sofie

Vad härligt :)

2011-12-23 @ 17:18:15
URL: http://somaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0