Idol!

Tycker att alla tre idag var grymt bra!
Vill verkligen inte att någon åker!
Amanda F var ju bara för härlig i sin första låt. Det där skriket!!?? Förstår inte hur man kan skrika som en tjej utan att det blir falskt. Älskar hennes sätt att vara på scen.
Moa älskar jag verkligen också men nej, ja vill nog ha Robin och Amanda i finalen. Hade Moa varit lite skönare på scen så hade nog jag valt henne och Amanda.
Hade gärna velat se Moa köra zombie. Kunde bli hur grymt som helst.

Glenn sitter bredvid mig nu och försöker skapa en blogg. Vilket fix det är det där med att skapa en egen banner. Går inte för honom. Jag har aldrig gjort om min bloggdesign. Men känner verkligen att det är dax!
Fattar som sagt inte hur man gör, och inte Glenn heller (mohahaha)
Någon som kan tänka sig komma över och hjälpa mig? Skulle ju vara fantastiskt snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0