Hemma på svensk mark!

Då var man återigen i Sverige och mysiga Rånäs :).
Helgen har varit jätterolig!
Började vid Arlanda där jag och Vickan möttes upp. Det tog inte lång tid för oss att komma till gardemoens flygplats. Närmare bestämt 1 timma. Sen tåg till Oslo s för att byta till tåg mot Skien. Där mötte vi även upp Jessica och Rebecka.
Resan till Skien tog ungefär 3 timmar. Sen var det dax att sova.
Dagen efter var det en hel dag med träning med Notoddens BTK. Även den dagen blev lång och när vi kom till Skien igen var det dax att sova.
I söndags var det dax att åka till Hokksund och spela.
Där träffade jag även min älskade Sara! Åååh va jag blev glad att se den underbara människan!
Våra matcher gick bra.
Vi vann först mot B-72 med 6-1 och sen mot Fokus med 6-1 så det kunde inte gå så mycket bättre :P
Var hemma i huset ungefär 21.30 igår kväll. Var rätt skönt att komma hem.
Det som dock inte var särskilt trevligt var att Sigrids sår fortfrande inte ser bra ut.
Och hon är så deprimerad. Har setat och grinat idag för att jag tycker så synd om henne. Hon har alltid varit en katt med 100% energi som aldrig sitter still. Nu ber hon inte om morgonmys längre, kan ligga och stirra rätt fram hur länge som helst och äter dåligt och lägger svansen mellan benen.
Hatat att se henne såhär.
Har fixat en veterinärtid till henne idag vid 14.00 så får vi se vad veterinären säger om såret.

Ute snöar det brutalt mycket. Blir att köra försiktigt till Norrtälje.

Något att tillägga är att jag kommer verkligen att börja träna mycket mer nu! Vill vara så mycket bättre till nästa sammandrag för jag kan så mycket bättre än vad jag spelade i helgen :) Men det gick bra för mig i helgen trots min minimala träning.
Och en annan sak: Tror jag aldrig haft så mycket träningsvärk i hela mitt liv!
Har ont i varenda muskel i kroppen. Haha.
Som sagt. Min kropp behöver träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0