Gooodmoorgoon allesammans!

Ja jag är glad! Skitglad fast jag mår skitilla. Vad mycket skit det blev där :O.

Var uppe med Linnea imorse. Carina (Glenns och Linneas mamma) vr och hämtade henne klockan 8 imorse.
Så jag kunde sova lite till (välbehövligt).

Nu ska jag och Glenn åka och kolla när hon spelar. Ska bli kanonkul. Börjar faktiskt bli riktigt duktig. Så kul att se :)

Var så pigg imorse så kände faktiskt för att lägga på mig en vardagssminkning, inte varje dag jag sminkar mig ;)
Prövade mina nya sminkpenslar som jag köpte för ett tag sen. Var riktigt bra! Härligt härligt :)
Har på mig nya fina blusen också, gillas! Tänk när bebismagen växer också! Wie! :D

Frost är det ute med. Inte lika charmerande.

Glenn står och rakar sig. Han har sparat nu i typ 2 veckor. Han är faktiskt finast orakad men kul att se honom på olika vis med :). Han kom precis in hit till vardagsrummet och visade att han sparade mustaschen!?
Förlåt men HAHAHAHAHA! Det var inte Glenns sätt att se ut. Han såg ut som... Hmm, hur ska ja förklara? Kanske som en rysk mupp?
Tacka gudarna för att han tog bort den nyss men på något vis hade det ju varit kul om han hade kvar den också. Ja fick ju skratta så mycket :D

Dax att åka! Hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0