Förkylningsdax!

Hej å hå!
Skulle egentligen ha varit på världens bästa förskola idag eftersom det är torsdag. Men så blev ju inte fallet. Ligger hemma å är förkyld istället. Är ju egentligen ingen fara med det, hade ja varit dum hade jag gått ditt endå vilket jag vill. Men då finns risken att man ska smitta ner barnen vilket är fruktansvärt dumt om jag gör.
Sen ska jag ju till Norge imorgon och vara där över helgen och spela pingis. Så bästa för mig nu är ju bara att vila.
Kanske det tråkigaste som finns men det bästa för alla :P

Sigrid mår mycket. Bättre nu. Tycker inte hon passar med snagg på magen så det ska få växa ut ;) dock ska hon alltid slicka på såret så Glenn får åka å hämta en tratt åt henne.
Å lilla pluppan får ju inte gå ut på en vecka nu heller. Men verkar faktiskt inte gå någon nöd på henne. Idag är ju både ja å Glenn hemma å då får hon ju jättemycket uppmärksamhet.

Förövrigt så har jag nu gått in i vecka 17 nu. Det innebär att barnet vuxit ytterligare 1 cm och gått upp 50 gram till. Fett och allt har börjat sätta sig och gör nu bebisen mindre genomskinlig. Barnet kan nu även höra.
Isåfall var det synd om barnet igår när vi var på allsvensk handbollsmatch (rimbo - Eslöv) för vilket liv det var där. Lär fått hörselskador. Eller så kanske barnet tar till sig å blir ett riktigt handbollsproffs? :D
Eller kanske ett litet pingisproffs? För barnet har ju tekniskt sett om någon dag spelat norska elitserien. Rätt coolt att vara vara 17 veckor gammal och ha gjort det :P haha.

Nej nu ska jag börja tycka synd om mig själv så Glenn får medlidande och ger mig frukost på sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0