Du är vad du äter = chips!

Sitter i soffan och tjockar mig som jag gärna gör! Åkte till rimbo och köpte chips efter maten. Hehe. Blev faktiskt köttbullar å makaroner till middag. Orkade inte göra 2 olika maträtter.

Har av någon dum anledning haft magknip hela dagen. Borde ju ta slut någon gång!

Tänkte faktiskt sova snart. Känner mig rätt trätt. Kunde inte somna fören halv 1 - 1 tiden natten som var och vaknade som sagt klockan 6. Men natten som var vaknade jag faktiskt inte många gånger under natten så det var ju skönt det iaf :)
Hoppas dock att ja ska kunna sova ostört denna natt och få sova ut ordentligt. Känns som jag verkligen lider av sömnbrist.

Har för övrigt blivit beroende av att se på matprogram. Idag har jag sett på först supersize vs superskinny, masterchef USA och du är vad du äter.
Passande program att se på med chipspåsen i hand?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0