Börjar inse att det är omöjligt

Har nu hållt på i 1 1/2 timma med att plocka upp kläder från kartongerna sen vi flyttade. Börjar faktiskt inse att jag förmodligen inte kommer hitta något finare att ha på mig ikväll. Har vuxit ur alla de sablans kläderna. Ska ge det ett försök till, sen ger jag upp. Sitter nu och tröstäter på en morot.
Orkar man åka och köpa något nytt att ha på sig? Näää, tror inte det. Får väl sätta på mig någon större blus eller något.
Inte nog med att man jobbar och sliter för fulla muggar med att packa upp de sablans kartongerna så ska min lilla terrorist, Sigrid vara med och ivägen också. Hon bestämde sig för att sätta klorna i en av mina finaste klänningar, tack Sigrid! Kartonger och kläder var ju jättekul, och än u roligare blev det när matte blev sur, då retas vi mera!
Katten är hopplös, men söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0