Barn är bäst!

God för/eftermiddag!
Har just nu lunchrast på förskolan.
Blir alltid så glad när man kommer hit!

Uppvaknandet idag var väl dock inte det trevligaste.
Glenn försov sig och det kom en hel del grodor ur munnen på honom. Mitt i alla svordomar dirigerar han mig att göra massa saker åt honom, 6 på morgonen.
Ja men hjälper självklart till men droppen var när han börja skälla på mig. Då får han faktiskt fixa det själv! För jag började storgråta!
Efter det var det omöjligt för mig att somna om.
För sen var det dax att springa till toaletten i 1 1/2 timmas tid. Älskar verkligen att sitta där framför toasitsen och kräkas! Speciellt till slut när magen är helt tom.
Så nästa gång uppskattar jag om Glenn inte skriker på mig på morgonen. Min mage gillar inte stress och panik och skrik på de viset :)

Men känns mycket bättre nu! Barn är bästa medicinen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0