Återbesök fredag 13!

Har verkligen varit helt mör idag. Inte haft ork till att skriva.
Magen värker men absolut inte som den gjorde igår. Så det är ju bra iaf.

Gick sådär hos tandläkaren. Grät en hel del om jag ska vara ärlig. Men min tandläkare var jättebra så det var skönt.
Enda negativa är att jag hade en "fraktur" i en tand och det måste lagas, precis som jag trodde. Och den frakturen är p.g.a att jag hade tungpiercing. Så svaret är ja! Man förstör tänderna totalt av att ha piercing. Har faktiskt tagit ur den för typ en månad sen. Nu börjar jag faktiskt själv undra varför jag ens hade den?
Hade jag inte haft den hade jag inte behövt betala för en lagning på 1425 kr.
Det är inte fören fredagen den 13e januari jag har tid. Bra dag för en människa som har tandläkarskräck att borra och skit?

Försökte faktiskt lura Glenn när vi pratade i telefon efter tandläkarbesöket.
Sa till honom att jag hade 4 hål.
Glenn svarar bara "okej" som att det var helt normalt.
Sen sa jag " men det kostar nästan 1500 per hål att laga, alltså 6000kr! Hur kan du säga att det är okej?"
Glenns svar är " ja men det är väl bra att du får dom lagade"

Tråkig kille att driva med. Han skulle ju bli upprörd :P ja menar, det finns ju saker som är mycket roligare att göra för 6000 kr än att betala för några hål i tänder? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0