Asgott!!

Gjorde precis en omelett, med gröna oliver, färsk tomat och röda vindruvor (?!).
Fråga inte mig var jag fick den iden ifrån men jag hade nog aldrig kommit på det om jag inte var gravid. Men kommer på mycket knäppa saker då.
Men det var faktiskt asgott! Trodde man inte. Men druvans sötma blev perfekt :).

Ska åka upp till Glenns farmors grav nu och tända en ljuslykta tillsammans med Glenn.
Vi är många som önskade att hon skulle vara med oss och få se vårat barn växa upp. Fanns ingen människa som henne.
Strax efter hennes begravning fick vi veta att jag var gravid. Vilket vi självklart tyckte var jättekul. Men jag och Glenn insåg att det fanns inget mer vi ville än att hon skulle få uppleva våra barn.
En människa som henne finns det inte många av. Finns ingen som varken kunde vara en bättre vän eller skänka så mycket kärlek. Att hon gick bort var bara för orättvist.
Vi får nu glädja oss av istället av att vårat barn kommer att ha den bästa skyddsängeln som man kan ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0