Arbetsdagen avklarad!

Idag är jag en superlycklig människa.
Har nu haft mitt första arbetslags igen! Var längesen sen sist. Och det har bara gått bra. Fan vad kul det var att börja jobba igen! Har verkligen saknat det! Hoppas det blir mycket jobb framöver :)
Sitter nu på bussen påväg hem. Är lite trött men på ett behagligt och bra sätt :)
Glenn är hemma igen efter gårdagens bravader. Skönt att slippa sova själv inatt. För natten som var sov jag så sjukt dåligt. Varken Glenn eller Sigrid sov ju hemma, blev så tomt i sängen.

Kan faktiskt inte förstå att det snart gått halva tiden av graviditeten! Hur kan tiden gå så fort? Tiden flyr bara iväg. När jag väl blir mamma vill jag ju inte att tiden ska gå så fort som den gjort nu.

Magen växer faktiskt sakta men säker nu. Så himla härligt! Och om 9 dagar är ultraljudet. Undrar hur jag kommer reagera första gången jag får se min och Glenns lilla älskling. Kommer förmodligen börja gråta. Haha. Men som sagt så är det känslor man inte förstår om man själv inte ska bli förälder. Trodde inte man kunde känna något så starkt. Men uppenbarligen så kan man ju det :).
Jag har allt nu som jag bara trodde jag kunde få i min vildaste fantasi. Jag är lycklig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0