3,5 längre restid och bilkrock...

Är trött nu men känner att ja måste skriva av mig lite iaf..Skriver mer imorn lite mer exakt vad som hände...

Är nu hemma i huset i Blekinge iaf.
Vi krockade med en bil när vi hade 1,5 timma kvar till lilla torhamn som var våran slutdestination. Det var inte vårat fel att krocken skedde och det blev ingen våldsam krock heller. Glenn lyckades sköta det bra.
Glenn behövde inte åka till sjukhuset (kalmar) men jag behövde för jag fick magsmärtor.
Är nog den värsta känslan jag haft i hela mitt liv! Mitt barn ligger där inne!
Iallafall. Barnet mår bra och det är den bästa nyheten jag någonsin fått i hela mitt liv.
Hade bara fått skador på musklerna i magen och nacken så allt har gått bra.
Glenns mor kom och hämtade oss på sjukhuset eftersom bilen inte gick att köra. Och varken jag eller Glenn hade nog varit kapabla till att köra en bil. Chocken sitter kvar än i oss båda.

Blir bara så jävla arg att man riskerar andras liv för att man själv ska köra som en idiotjävel! Fan ta dig om du hade skadat mitt barn!!! Har aldrig någonsin känt ett sånt hat till någon som jag gör nu. Du kunde ha dödat mitt barn!

Som sagt, är trött och skriver mer imorgon någon gång


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan va arg man blir! jävla idioter vissa ska fanemig inte köra bil! hoppas ni mår bra efter alla omständigheter :)

2011-12-31 @ 11:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0