26 mil i onödan

Tänk vad dagen kan bli rolig egentligen.
Går upp 05.00 på morgonen. Lite trött sådär när man gick upp men blev pigg rätt snabbt.
Såklart mitt dumhuvve som jag är glömde jag ta min "anti-måilla" medicin direkt när ja vakna. Så gissa vem som satt hukad över toaletten denna morgon? Jaja, nu var det ju ett tag sen jag glömde det ;).
Åkte till skolan. Väl där väntade jag, och väntade, och vääääntade på att min lärare och klasskompisar skulle dyka upp. Men nope, försökte ringa min lärare. Telefonen var ej på, provade mågs gånger till och efter ett tag var telen på.
Första min lärare säger är: "Säg inte att jag glömt dig igen!?"
Jodå det hade hon gjort, hon hade sagt till alla i klassen utom mig att vi skulle vara lediga idag.
Så jaaa... Det var bara att åka hem mina 13 mil hemåt.
Men arg var jag endå inte. Skönt det att jag inte har så mkt humörsvängningar.
Jag fick ju faktiskt åka hem och pussa på min kisse :).
Sen hade Glenns lillasyster skolavslutning där hon först spelade klarinett sen körde hon en låt med gitarr och så sjöng hon till det. Hon är så duktig!!!!

Sen blev det en snabbis till Uppsala med Glenn och hans syster. Hon hade inte köpt någon julklapp till mamman sin ;)
Själv försökte jag hitta ett svart linne på mamma-avdelningen på h&m. Tror ni det fanns eller? Dååååligt!

Imorn är det iallafall skola. Så imorn kommer jag inte åka i onödan :P Ser fram emot det faktiskt även fast vi har ett sminkprov imorn som vi inte vet vad det kommer handla om. Låter bra det! :)

Av någon anledning börjar jag faktiskt känna mig mer å mer otymplig för var dag som går.
Sägs att det är nu allt börjar hända i vecka 18 som jag gick in i idag. Är nu bara 15 dagar kvar till ultraljudet! Längtar så mycket tills jag får se min och Glenns lilla älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0