15 timmars arbete!

Sådär. Då var man till slut klar med sminkandet inför nobellefterfesten. 15 timmar har man arbetat! Är lagom mör nu. Men kul har det verkligen varit! Gör faktiskt gärna om det.
Har faktiskt inte varit vaken såhär många timmar i sträck och framför allt inte arbetat så här mycket sen jag blev gravid. Rätt nöjd att jag orkade såhär länge. Var även en av få som var kvar tills allt blev klart. Kände faktiskt att om jag orkar så ska jag! Och det gjorde jag :)
Om jag velat hade jag tydligen fått gå på efterfesten bland alla "höjdarna", men nää. Fan vad jag bara längtar efter sängen nu :).
Nu är jag framme vid danderyd där Glenn hämtar upp mig med bil. Sötnöten!
Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0