1 dag kvar!

Har varit på förskolan idag. Alltid lika mysigt. Är precis hemkommen så tror jag ska göra mig en god omelett (ovanligt att jag äter det, inte!) på soltorkade tomater, oliver och pesto. Mumma!

Tycker att man mage växer så långsamt. På bara några dagar fick jag en härlig bulle på magen. Men nu har den inte växt något sen slutet av vecka 13 ser det ut som. Vill ha en mage att mysa med!
Man blir ju själv bara mer och mer sugen på barn när man är på förskolan. Så mysigt med alla härliga barn!
Sen börjar man ju undra hur barnet kommer att se ut.
Jag tror att barnet kommer få ljust hår, kommer nog bli rätt smal och få fräknar (hoppas inte!).
Hur tror ni att barnet kommer se ut.
En sak som är säker är ju att när barnet börjar sporta (vilket det förmodligen kommer börja göra om man har 2 idrotsinytesserade föräldrar) så kommer barnet bli en usel förlorare! Snälla, låt mig ha fel! Men om både mamman och pappan har tävlingstemperament så känns det som att barnet också kommer bli det. Haha.
Tänk en mini av mig som står å skriker för att det inte går som det vill för barnet. Hahaha guuud! Ja kan tänka mig vad mina (och Glenns) stackars föräldrar har fått stå ut med!

Och imorn är det fredag!
Vet ni vad det innebär?
Det innebär IDOLFINAL i Globen med Sofie! Aaawsome!! Det är ju första idolfinalen jag går på och sista också eftersom idol läggs ner efter denna säsong. Tråkigt tycker jag.

Nej nu kurrar min mage sönder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0