Kort semester och nytt extrajobb :)

Tjoohooo!
Idag drar jag iväg på en liten kortsemester till Ingrid.
Ingrid är en som bor på min uppväxtort som jag mer eller mindre bodde hos ett tag :) kommer hem igen på fredag. men kommer inte varar helt ledig för det. Har mkt kvar att fixa med tjejsatsningen till oslo men det börjar röra på sig! =).

I förrgår var det den efterlängtade hemmapremiären för bajen! Och vilken match det blev!! 4 sekunder kvar av förlängningen och bajen slår in 2-1. Kan inte bli lyckligare :) 
men pga den underbara matchen så resulterar det i en röst som inte längre finns. Har nog aldrig varit hesare (stummare).
Igår prövade ja faktiskt på ett nytt jobb  (till).
Jag och boyfriend bor nära världens bästa pizzeria. Våran favoritpizzabagare behövde extrahjälp och självklart ställer man upp. Det jag fick göra va: Ta emot beställningar, ta betalt, göra pommes, fixa kebab, fixa rullar, sallader, städning m.m. Var en hel del till men ja tror alla kan tänka sig vad som ska göras :)
Var lite jobbigt i början eftersom pizzorna kostar olika mkt så var det ju bara att försöka plugga in dom.
Har alltid undrat hur det är att jobba i en pizzeria så nu vet jag :) haha
Nej nu krävs det kanske att man börjar packa lite och gör sig i ordning :) CIAO! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0