Wiihoo!

Godmorgon allihopa! Själv har jag varit vaken sen 7 imorse. Har tvättid idag :) Tyvärr var ju inte tvättstugan här den bästa faktiskt. 1 tvättmaskin som tar 1000 år på sig för varje tvätt, 1 torktumlare som aldrig gör kläderna torra och ett torkrum som ständigt är fuktigt för att det är dålig ventilation. Men nåväl, någon gång blir tvätten klar iaf. Dumt att klaga!
Just nu sitter ja å äter en superduper-frukost! Kaffe, macka fullsmockad med grönsaker, en hemmagjord smoothie och gul kiwi och mangostanjuice. Inte dåligt!

Idag känner jag mig typ jätteglad! Skulle ha studsat runt i lägenheten om det fanns plats för det. Men ja får studsa inom mig istället:)
Känner mig även busig. haha. Någon som vill joina mig och kasta ägg på förbipasserande bilar? skämt åsido.
Är ju underbart att ja e gladare än vad jag varit dagarna innan. Tycker ja e så duktig som slutat =)

Så fort ja e klar med tvätten ska jag nog ringa min fru och höra om hon kan gymma nu på dagen istället för på kvällen. Blir så sent annars och jag tror jag behöver lite extra sömn faktiskt :)

Imorgon kommer världens bästa dag. Dvs fredag!
Har bokat in en timmas ansiktsbehandling med allt! Massage, rengöring, porrengöring. Mmmmmm kan ju inte bli bättre! Eller jo det kan det ju! Kvällen kommer bjuda på en liten hotellvistelse och middag! Kan jag bärga mig? Tror faktiskt inte det.

Nej nu ropar tvättstugan! Vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0