Träningens underverk!

Tänka sig att det bästa inköpet jag gjort på länge är verkligen mitt gymkort!
Och eftersom min kropp en gång i tiden var fruktansvärt vältränad så har det inte tagit lång tid nu innan jag redan ser och märker resultat! Är riktigt kul faktiskt! :)
Oh bara för att ja märkt att det gett resultat så prövade ja faktiskt idag att köra ett pass pingis också. Oh vet ni vad? Min rygg höll hela träningen! Känns helt fantastiskt. Visserligen kände jag av den men aldrig så jag behövde avbryta. träning någon månad till så ska ja se att allt kommer bli så utmärkt, precis sådär som jag vill ha det :)

Var även själv tränare idag. Är så lycklig som har alla barnen kring mig. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Barn är fantastiska!

Snart är det iaf dax att göra något jag borde gjort för längesen. Men ibland tar det tid innan man tar sig mod att göra det. Kommer kännas skönt att få det gjort. Vet inte varför men det känns inte allt för jobbigt. Man känner sig tyvärr mest utnyttjad av min snällhet. Ibland är det inte alltid bra att vara en snäll människa.
Men som sagt. Det ska bli skönt att få det avklarat å man kan gå vidare!

Som ni märker är jag en gladare människa idag. Kan bero på att man för det första hunnit lugna ner sig och för att jag tränar så mkt. Träning gör mig lugn! Pröva ni det också. Det är den bästa medicinen för allt. Sen även för att jag har fått vara TRÄNARE! Den största lyckan av allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0