Tillägnat syster

Känner jag måste skriva om en människa som betytt så mkt för mig hela livet. Och det är min lillasyster.
Denna underbara människa heter Malou. Hon är den som alltid ställt upp när man behövt henne. Det är den personen jag kan gråta me, skratta med och även berätta allt för.
Jag kan inte veta en gång hon inte ställt upp för mig när jag behövt henne.

Under vårat liv har vi skrattat, gråtit, bråkat, slagits, skvallrat på varandra och ja allt. En underbar känsla att veta att man delat allt hela livet.

Utan henne vet jag inte vad jag skulle ha varit för människa. Jag vet iallafall att jag aldrig hade varit den starka människa som jag är idag om hon inte existerat! Denna människan är verkligen en av guds vackraste änglar som han lät få det mänskliga livet. Min skyddsängel, mitt själsfrände. Mitt allt!

Jag har alltid försökt finnas där för henne. Men ibland har man inte kännt sig tillräcklig. Maktlös. Så jag ville ge henne något extra som tack för att hon finns.
Under påsklovet så kommer jag bjuda med henne på en resa. En resa vi pratat och planerat under så många år som inte kunnat bli av. Men nu är kommer det bli av!
Vi kommer att fira den svenska påsken i det underbara Thailand!
Egentligen är hon värd så mycket mer, men detta har varit våra dröm så länge. och det är dax att drömmen uppfylls!
Tack för att du finns Malou! Utan dig hade jag aldrig varit den jag är idag! Du har gjort mig stark och jag kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt!

Vill även tacka mina underbara familjer. Ni har gjort minst lika mycket! Jag är ingenting utan er!


Det är du som ger mig hopp om livet! Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0