Jag ska inte bli arg!

Jag ska verkligen försöka hålla mig lugn nu. Man känner verligen att kroppen inte får det den behöver. Jag behöööver! Men jag vägrar. Jag måste sluta!

Nu när jag ändå är sådär arg ska ja passa på att vara mer arg. Skrev nyss ett långt blogginlägg (då var jag faktiskt glad, men har väldigt kort stubin nu). Och gissa vad? jo självklart dör internet precis när ja ska puplicera det. Kan inte bli mer lycklig.

Ja skrev iaf om allt ja gjort under helgen! Det var en bra helg! `Tänker inte skriva ner allt igen! Jobb, sminkning för modevisning bla bla bla. Awsome eller hur :) Ja känner verkligen ironin i mig nu...

Sen det absolut sista nu också: Är att jag är så less på dig! Ska nog tyvärr inte skriva för mkt heller. Lika bra det.

Är nog en gladare människa om ca 2 veckor skulle ja tro. För just nu så funkar varken min kropp heller huvud som jag vill. Jag vill bara gråta. Så jobbigt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0