Gymkort!

Hemma från skolan nu. Karaktärsdag idag. Vilket innebar övning inför sminkningen till modevisningen i Lunagallerian i Södertälje på lördag!
Hur bra linje går inte jag egentligen?

Förkylningen har börjar släppa kraftigt så hoppas nu att det går åt det bättre hållet!

Snart ska jag åka in till stureplan och fixa mitt gymkort så man kan börja gymma och få en snygg kropp igen. Usch känns inte bra att inte ha tränat kroppen på mer än 1½ år. Skäms på mig!
Kommer börja gymma ganska många dagar i veckan med min fru, wiiihoooo!

Någon som har förslag på vad jag kan laga för mat idag? Är sugen på att göra något man inte äter så ofta!


Resultatet från dagens styling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0