Åter igen tillbaka

Har blivit många långa pauser för mig i bloggandet. Mkt jobb har tagit upp tiden. Och nu har även skolan börjat vilket känns underbart!

Men det bästa med hösten är nog att pingisen är igång igen för full rulle! Älskar verkligen att vara tränare. Ungar är det mest fantastiska som finns. Deras energi och glädje kan göra vem som helst lycklig. Utveckling och lycka är något jag får se 3 gånger i veckan.
Och snart är det även dax för klubbens första egna pingistävling på 9 år! Ska bli fantastiskt kul!

Senaste veckan har jag legat hemma och varit sjuk vilket varit fruktansvärt tråkigt. Det innebär att jag inte kunnat vara tränare på en vecka vilket varit brutalt tråkigt att inte ha kunnat få se dom spela.

Något annat jag hunnit med att göra är att ha tagit körkort och att ha flyttat. Körkortet var jag klar med på 2 veckor och det känns verligen underbart att ha den friheten att ha körkort! Och tack alla som gratulerat mig. Blir så glad!
I onsdags flyttade jag till Örnsberg. Fixade hela flytten själv trots att jag var sjuk. Brutalt påfrestande men jag klarade det! Envis är man! Och Örnsberg gillar jag VERKLIGEN!

Tyvärr den senaste veckan har man fått lära sig åter igen att dom man tror står närmast sig kan vara dom mest falska ockå. Känns oerhört jobbigt och tråkigt att bli sviken. Förstår inte varför så många ska vara så opålitliga. 2 av mina närmaste här i Stockholm har jag nu bestämt mig för att ta avstånd från. För pålitliga vänner är det jag vill ha. Jag vill inte ha något annat.
När man tror man hittat något man gillar så får man senare veta att det inte var som man trodde. Man kommer hinna bli sviken många gånger i livet men det är bara att resa sig upp igen och gå vidare!
Jag gillade verkligen dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0