Alldeles för onyttig en sista gång!

Gymkortet är nu fixat och imorn kommer träningen börja på allvar!
Det har alltså innebärt en fruktansvärt onyttig dag för mig. För sen blir det stop på det ohälsosamma livet jag lever nu. Se bara på idag:
1 liter cola, 3 st marabou dubbelsaker, lösgodis, chips och en red bull. Det konstiga är at jag alltid äter onyttigt varje dag utan motion och endå smal!! Enda skillnaden är att jag gått upp 5 kg under sommaren och jag vill inte att det fortsätter i den takten! Var rädd om livet!

Under tiden jag smält i mig dessa onyttigheter har jag kollat på idol vilket delvis blev en liten besvikelse.

Som alla förhoppningsvi vet så är det onsdag vilket innebär skola (idrott på onsdagar), PINGISTRÄNARE och sen gym. En bra start på ett hälsosamt liv :)

Nej ja känner att det inte hänt så mkt intressant i mitt liv idag så jag avslutar nog här :)

En sak är värd att tillägga är att "du" inte ens förstått att jag är arg på dig, och det är ju lite skrattretande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0