En helg i Flen!

Goddagens allihopa igen!
Magkatarren har börjat släppa och hur skönt är inte det? Fick dock gå in på en ny 14-dagars kur eftersom det inte släppt än. så är det inte bättre om ca 9 dagar så blir det en gastrostopi för mig och den har jag hört inte ska vara så rolig. Så jag hoppas verkligen det är bra tills dess!

I fredags åkte jag och pojkvän till Flen. Det började inte bra. Det började med inställda tåg och då kommer den där paniken som inte är bra. Men till slut kom vi med på ett tåg som bara var försenat iaf så det var skönt! I flemmingsberg hoppade världens underbaraste Ellen på tåget också.

Fredagen bjöd inte på så mkt. Förutom en vidrig middag på en dålig pizzeria. Men vad hade vi förväntat oss? Det var ju Flen vi var i som väldigt många Flensbor påpekade.

Lördag blev det dags för pingis! Top 12. Det var verkligen jättekul att få börja spela pingis igen. Kändes väldigt konstigt måste jag säga. Eftersom man inte spelar gick man in med en väldigt låg inställning och jag brydde mig typ inte om hur det skulle gå. Jag var väl inte den enda som var förvånad att komma med. Jag vet inte av hur många jag fick höra av "hur kom du med?" Haha rätt roligt faktiskt :)
Efter några spelade matcher märkte jag faktiskt att jag fortfarande kunde spela pingis vilket jag inte trodde. Så de gick ju bättre och bättre.
Min matchkvot slutade på 4-3 så i lördags var jag så nöjd! Eftersom jag trodde jag skulle förlora varenda match och jag hamnade på en pluskvot så var jag verkligen överlycklig. Så på söndagen Kom deppdagen. Dagen då jag kom på att om jag hade gått in med en helt annan inställning hade jag faktiskt brytt mig mer och spelat bättre. Och jag blir väldigt besviken på mig själv att jag går in med inställningen "jag bryr mig inte hur det går"
För när jag gick in med inställningen KÄMPA så gick det fan så mkt bättre. Jag säger själv till alla hur viktig inställningen är för hur en match ska gå, och jag gör raka motsatsen av vad man ska göra. Men men. Jag gjorde mitt största misstag och det kommer jag få lida över. Synden straffar sig själv =)

Lördagkväll bjöd iallafall på en underbar 3-rätters middag med pojkvän. Var jättegott och helt underbart mysigt :) Tänk att det fanns god mat i Flen :)

Och söndag bjöd på mer pingis!

Drar en kortsumering av lite annat också. Man kan inte skriva för mkt :)

* Hotellfrukosten var vidrig och sängarna hårda så man fick ont i ryggen! Skäms hotell loftet. Bättring :)
* Träffade Emma igen
* Upptäkte att det gick att spela pingis trots man inte tränar så en "come back" Ligger nog inte långt borta :P
* Köpte en ny vattenflaska. Haha jag undrar varför =)
* Jag träffade ju Malene också! :D
* Jag var djupt besviken på söndagen så tack alla som gjorde den dagen bättre!
* Tack NSK för att jag får spela för en kanonklubb =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0