Bästa/Sämsta helgen!

God förmiddag allihopa! Hoppas alla haft en skön helg och att man är reda att ta tag i en ny vecka =)

Fredagen började med en 2 timmars ansiktsbehandling. Var fruktansvärt skönt kan jag säga. Något både min kropp, huvud och ansikte behövde. Blev väldigt avslappnad och ren :P

Efter det åkte jag in till stan mötte upp en väldigt underbar person :) Checkade in på hotell mornington på Östermalm.
Gick ner på stan och shoppade :)
Upp till hotellrummet och göra i ordning sig och sen ut på middag :) Maten var underbar, servitören asskön och ett mycket bra sällskap :)

Efter det gick vi ut på en nattklubb satte oss där och tog oss en drink gick sedan på långpromenad och sen till hotellet igen.
Helt underbar kväll!

Sen blev det Lördag! Lördag innebar premiär för Norrtullslaget! Första gången min klubb arrangerar en tävling på 9 år!
Allt flöt på bra. Vi höll tidsschemat, anordnade minipingisturnering vilket blev en höjdare, bra pingisspelare och många glada människor :)
Även min lilla ängel Ellen ställde upp i klass H5 där hon kom på en hedrande 2:a plats! Riktigt stolt över henne!

Tyvärr var det en ganska jobbig dag lördagen då jag gick med magkrämpor hela dagen. Blev till slut att jag fick åka till sjukhuset vilket bevisade en grov magkatarr. Så det som händer nu är vila hemma i 4 dagar, inte stressa, äta endast kokt och okryddad mat i 14 dagar och medicinering i 14 dagar. Sen får vi se hur det gått.

Men många känner väl mig? Sitta still när det finns mkt att göra? Tsss. Jag bröt lite mot vad läkaren sa. Så jag åkte faktiskt till Norrtullslaget även söndagen för att hjälpa till. Vilket jag är glad över att jag gjorde! Finns inget bättre än att se att tävlingen flyter på bra, se våra små pingisadepter utvecklas och spela grymt bra spel! Vi fick faktiskt några norrtullsvinster vilket var så kul =) Vi vann den yngsta pojkklassen P8 och även den näst yngsta om jag inte minst helt fel. P9? Kan någon rätta mig om detta e rätt eller fel? =)
Även min lilla Ellen ställde upp denna dagen med. Men i Flickor 15. Observera att detta lilla energiskott endast är 9 år och vet ni vad? Jo hon vann flickor 15 =).

Har skrivit fruktansvärt mkt nu. Så ja kanske borde resa mog från datorn åka och handla mat som ska vara kokt och smaklöst. Suck... Men men. Jag får skylla mig själv som aldrig kan ta det lugnt. Måste även ringa min chef för nattjobbet och säga att jag inte får fortsätta. Han kommer nog inte bli glad :/ men jag vill inte att min magkatarr ska leda till magsår! Ibland e man tvungen att prioritera och nu prioriterar jag min hälsa framför pengar!

Tänkte bara avsluta med ett tack till alla som var med och hjälpte till i helgen med tävlingen! Vi alla gjorde det så bra! Domare, sekreteriat, cafét, allt i allosar och alla andra! 5 av 5 får ni av mig i betyg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0