3e dagen i fångenskap

Ja å känns det. Så känns det när man inte får göra som man vill. För om jag gör som jag vill kan jag få magsår.

Åhhh guuuud vad jag saknar att få ta en kopp kaffe, få tugga tuggummi, käka en fet pizza, Gå tillbaka till livet med lite stress så som jag gillar det :)

Men nope. Jag ska vara hemma, äta kokt och okryddad mat. Middagen igår var det värsta jag någonsin ätit. Hemmagjort potatismos (visserligen helt ok utan kryddor) Och kokt pangasusfilé (fisk) Konsistensen på fisken smaken allt fick mig att få kväljningar för varje tugga!
Så ja tror jag kommer föredra att gå på min flytande föda den närmaste månaden så som yougurt och smoothies istället för maten.
Någon som kan ge mig bra exempel på mat som kan smaka bra kokt och okryddad?

Så om ni inte vill leva som ja gör nu så STRESSA INTE! Du får ni gå igenom detta också!

Imorn tänkte jag faktiskt göra mig ett försök att gå tillbaka till livet igen. Fast lugnt. Jobb imorn på ohio, sen tränare :) Hoppas det funkar.
För varje gång jag blir arg, stressad, upprörd eller något så känns det som någon sticker en kniv i magen på mig.

På fredag åker jag upp till Rånäs och sover hos Glenn. Tjohoo =)

Kommentarer
Postat av: josefin

kokt korv med bröd, vore inte det den helt perfekta middagen så säg! Får du äta ketchup?



Eller vad sägs om en pastasallad, kanske med oliver, fetaost eller räkor? ;)



Go lollo go, sluta stressa!

2010-10-06 @ 15:46:01
URL: http://josefinhedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0