Skööönt!

Hade en riktigt mysig dag idag!

Igår kväll åkte jag hem till Matilda för att vi skulle upp tidigt och sola. Dock tog det 2 ½ timma för mig innan jag slutligen kunde somna. Anledningen var att min rygg INTE mår så bra. Den gör ont! Men men. Det går över =)

Så vi steg upp imorse och åkte ut till Grisslinge (Gustavsberg) Och la oss och stekte i solen. Älska Wollol och Stampl dagar! Människan gör mig så GLAD! Dock inte en sak gör mig så glad Matilda! Haha idiot :P. Men jag får min hämnd en vacker dag ;)

Sitter nu hemma och ska snart iväg och jobba. Längtar som attans till imorn. Nu blir ni nyfikna va? Jag hinner kanske lägga upp bild imorn på det jag ska göra. Åååååh vad jag längtar! Värt varenda öre av vad det kommer kosta =)

Nej nu blir det lite övningar för ryggen som ja fick av sjukgymnasten förut så det kan bli någon förbättring =)


Schteeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0