Noll intresse

Vissa dagar har man inte motivation för någonting. Dagar som kanske just dessa dagar.

Igår var det exempelvis exakt ett halvår sen mormor gick bort. Tankarna hamnar på fel ställen och inget känns bra. Självklart tillåter ja mig själv att vara ledsen. Är kanske dock inte någon av mina favoritsysslor men det blir inte bättre av att stänga in alla känslor.

Människor omkring mig betér sig konstigt vilket nästan istället gör mig arg. Okej, det var en lögn. Inte nästan gör mig arg utan faktiskt gör mig helt arg! Jag tycker människor bör tänka efter mer vad dom säger och gör innan dom utför en handling. Thats it.

Med andra ord: Jag är inte en tjej som har humöret på topp dessa dagar och jag har mina skäl till det.

Kanske dax för lite shopping då? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0