Livet blir enklare med shopping!

När jag har mycket i huvudet vet jag ett perfekt botemedel för mig. SHOPPING!
Att förnya sin garderob gör att jag känner mig fräschare och lyckligare. Mer säker på något vis.

Att prata om mina problem hela tiden hjälper varken mig eller någon annan. Har dock ett par underbara vänner som ja kan prata med allt om. Jag är tacksam att ni finns i mitt liv. Ni vet vilka ni är!

Ett liv kan aldrig vara helt perfekt. Det är nog det som gör livet perfekt? Problem finns för att man sätts själv i ett prov. Att klara en utmaning. Så händer något tungt i erat liv. Gräv inte ner er! LÖS DET!

Mitt liv är nog ett sådant perfekt liv. Älskar mitt liv. Allt det goda. Allt det onda. Att mycket har hänt i mitt liv är det ingen tvekan om. Men en sak är säker: Allt det onda har verkligen gjort mig starkare! Den självkänslan jag har nu har jag aldrig haft eller ens drömt om att ha. Med det menas inte självförtroende för det är 2 helt olika saker.
Förut har jag dock alltid varit en positiv människa utåt men så otroligt osäker och hatisk mot mig själv på insidan. Men den osäkerheten finns inte längre.

Hade inte allt det onda hänt i mitt liv hade jag aldrig haft självkänslan jag har idag.
För något som min lillasyster en gång sa till mig: "Det som inte dödar mig gör mig bara starkare" Förut kunde ja aldrig ens tänka den tanken men idag vet jag att hon haft rätt. Tack för dom orden Malou. Dom orden har räddat mig!

Men nog om det. Jag har haft ett uppehåll i mitt bloggande pga att ja haft mycket att reda ut och då får man prioritera. Jag prioriterade min framtid och välmående framför bloggen och det gjorde jag helt rätt i!

Nu vill jag visa lita vad ja köpt denna dagen och senaste veckan :)



Rosa väska, 1 armband, 1 ring och 4 halsband blev dagens inköp :)


Igår köpte jag en tubtopp, en ganska annorlunda kavaj eller nått sånt,
och ett par gladiatoskor med nitar, även strumpor och lite accesoarer :)


Lite av veckans inköp har varit: En svart skjorta, en klänning med rosor
Stickad klänning, ett par shorts och sen ett par rosa skor och underkläder
och annat krimskrams =)



Kommentarer
Postat av: jeanette

klänningarna kommer att passa dig skit bra.

kavajen eller nåt sånt o gladiatorsandalerna va läckra.

och vad skulle mer kunna avsluta en shoppingrunda mer perfekt än en rosa väska.

nice

2010-06-22 @ 20:44:52
Postat av: minna

väskan, skorna och klänningen med rosorna var jättefina, och du passade bra i den randiga klänningen i söndags

2010-06-23 @ 10:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0