Wollols önskelista!

Snart är jag 20! Det gillas sjukt mycket!

Min önskelista är ju nästan ett måste att skriva :)

* En rosa laptop
* En rosa kamera
* En rosa mobil
* Presentkort på någon najs klädaffär
* Presentkort på Tai Mahal ( Löshårsbutiken )
* Presentkort på någon nagelstylingsgrejs
* Taylor Lautner serverad på ett fat
* Presentkort på Makeup store eller Face Stockholm
* Presentkort på systemet
* Presentkort på någon skobutik
* Tandblekning
* Läppförstoring

Det är nog det jag kan komma på just nu. Inte allt för mycket begärt.
Det jag satsar mest på är att min födelsedagsutgång blir perfekt på lördag! Förra året var den perfect och då var det endå bara 19 jag fyllde. 20 är mycket viktigare så jag hoppas på en najs dag!

So long fuckers :)

Kommentarer
Postat av: elina

visste inte att du gilla rosa så mkt?! :P kom hem till mig å känn den underbara känslan man får av att kliva in i ett helrosa rum, ifall du skulle ha glömt d (:

2010-01-13 @ 21:54:15
Postat av: anna

shit, vad hände? vilken bitch du verkar ha blivit sen du flyttade ifrån söderhamn.

2010-01-21 @ 10:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0