Shopping och friendtime!

Åkte ju som sagt in till stan och skulle köpa klänning idag. Världens bästa Therese Rosenberg följde med och var smakråd. Det bugar och bockar vi för. En av dom som ska med ut på lördag. En av dom lyckligt lottade vill säga.
Vi gick runt i timmar och hittade verkligen inget. Vadfan är det med Stockholm? Gick typ i 1000 butiker. Sen sista butiken vi gick in i hittade man väl några stycken godkända klänningar sådär.
Till slut började vi ju få lite brådis med tid och jag kunde inte bestämma mig för vilken klänning jag skulle ha så jag köpte 3 stycken så man hade något att välja på.
Mycket bra gjort av mig!

Efter det var det ju dags att vara tränare till mina småtjejer. Underbart! Och dom börjar bli duktigare allihopa. Kul att se :)

Efter det åkte man en tur hem till MIN Jasmin! Jag lider fortfarande av att hon inte kan komma på lördag :(. Men hon försökte att fixa det till 100% och det är de som räknas.

Sen blev det att åka iväg till Huddinge och umgås där med allt folk. Gillas myyyycket!! Allt för bra =)

Nej nu ska jag sova. Skönhetssömn you know =)

Bilder lägger ja kanske ut senare. Just nu funkar det inte att ladda upp bilder. Synd för er (Y)
Niiiight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0