Så mycket att fixa

Skönt när man nästan inte sovit en blund inatt. När man har bihåleinflammation och feber och bara drömmer mardrömmar och har 1000 saker i skallen att fixa till morgondagen. Jaja

Men har ringt ett 10-tal olika samtal idag. Massa med planerna inför min 20-års dag och bokningar osv.
Måste även ha tid att hinna köpa en ny klänning till det och allt går i 180 nu.
Försöka komma igång med nya lägenheten. Hoppas det kan fixas snabbt.

Snart bär det iväg till jobbet. Södertälje ikväll. Uscha!

Sen åka hem, sova någon timma sen åka iväg tidigt på morgon till centralen och sätta sig på tåget och åka till Köping för att coacha. Ska coacha världens bästa Ellen. Efter det bär det av hemåt till Stockholm igen och direkt när jag kommer blir det till att jobba igen. Härligt =) (Y).
Så en fullspäckad helg kan jag räkna med.

Dock får jag skämmas lite. Haft hela jullovet på mig att göra slutuppgiften i religion som kan ge mig mvg. Och jag har inte ens börjat. Usch vad ja ska skämmas. När ska jag hinna göra det?

Nu ska ja ta mig i kragen och dammsuga lite här hemma.

So long suckers (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0