Pics from my bithday!

Känner att ja e alldeles för dålig på att lägga ut med bilder också. Men kommer ju bli bättre med det när jag får min kamera =)

Men här kommer lite bilder från min 20 årsdag! Fan som ni längtat efter att få se det =)


Im 20 bitches! Man måste ju få utrycka sina känslor av att få fylla år :)


Me my friends and I


Bästaste Therese och Maria var även där med mig! Thanks för att ni kom :)


Kattgodis OOOOFC! (Y)


Skuuuuuuumpa till 12-slaget! (Y)


Häller upp skumpa åt mina VIP-gäster ;)


Denna bild får avsluta min ganska galna kväll =)
Blev MYCKET dricka och mycket onyktert.
Men jag hade sjukt kul.
Och jag tackar personal på Cattelin för bra uppvaktning
Även tack till vänner som var med och gjorde kvällen bääst
Och tack till alla andra som gjorde så att denna kvällen kunde uppfyllas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0