Ny killdiss!

Nu kommer den underbara killdissen som jag vet alla älskar =)

Fan vad jag bara iriiterar mig mer å mer på killar för varje dag som går. Det gååååååår inte att hitta en NORMAL kille. Större chans att ja ser storsjöodjuret. Fan vad tråååk.

Men nu till dagens killdiss:

-Varför är det hål i snoppen?
SVAR: För att mannen ska få syre till hjärnan.


Fast sen finns de ju dom som inte är tillräckligt stora än för att kunna vara dumma killar. T.ex dom som jag är tränare åt. Dom e ju så goa.
Dom går mellan åk. 5-7 i grundskolan. Då är dom små och roliga.
Som idag på träningen hade jag köpt med mig kakor som lite pris och för skojs skull,
Så jag sa sen till dom "Hur bra tränare har ni inte egentligen? Hur många tränare köper med sig kakor och grejer från sin egen ficka?"
Sen sa jag." Erkänn att ni har världens bästa.. Så vad tror ni att jag vill att ni ska säga? Jag äääääär.... (jag väntar på svar från dom)
Då den ena killen i gruppen brister ut och säger : "SNYGG!!!"
Hahahahha. Kanske dock inte var det jag ville att dom skulle säga. Jag ville ju att dom skulle säga att ja var världens bästa tränare men det fick jag ju höra sen. Haha. Dom har humor iallafall =)

Mina pingiselever gör mig på bra humör =)


BTW! Nu har jag hämtat min nya ROSA kamera och den är gorgeous!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra diss lollo, men jag vet inte jag brukar öppna munnen när jag behöver syre men men;)..... visst e kidsen härliga haha, hoppas du mår bättre nu;)



/RS

2010-01-28 @ 13:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0