Mer shopping och ett fint smile!

Shoppat ännu mer idag. Tänk att jag aldrig tröttnar. Hahaha!

Jag råkade fixa en födelsedagspresent åt mig själv. (hoppsan) Och det är tandlblekning. Fett snyggt med knallvita tänder :D.

Sen ska ja fixa mina läppar lite. Kommer bli aaaawsome!!

Fick nyss min födelsedagspresent av Minna och Peo eftersom dom åker iväg. Jag fick en ROSA morgonrock! Fyfaaan vad najs :D

Nu ska jag iväg och jobba:) Alltid lika kul att få se massa godis. Alltid snygga killar där jag ska jobba som alltid hänger vid mitt bj-bord. Undrar varför. Hahaha. Hade jag också gjort om jag var kille :)

Ni killar kan iof inte rå för att ni är födda som ni är. Födda till män alltså. Jag ska ge er förklaringen till varför ni blivit som ni blivit.
Jo det är så att det är kromosomer som bestämmer vilket kön man blir. Och det består av 2 kromosomer.
Tjejerna får kromosomerna XX Medans killarna får kromosomerna XY. Vilket innebär att en pinne har trillat bort från ena xet så att det blivit ett Y. Allså en missbildning. Vilket ni killar iof inte kan rå för. Men nu vet ni varför ni är som ni är om det skulle vara skönt att få förklaringen :) Varsegoda, Ni kan tacka mig sen :)

Kommentarer
Postat av: gladh

jag har också en rosa morronrock :O

2010-01-17 @ 15:39:26
Postat av: Kikki

Det var det absolut bästa jag har läst (asså det om killar) Jejj

2010-01-24 @ 12:55:32
URL: http://kikkilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0