Jullovet

Ja nu är ja tillbaka. Damn så bra!
Var ju hos pappa den 27:e, åkte shoppa i V-ås med favourite-Josse  den 28:e och damn vad jag shoppade! En snygg brud behöver mkt snygga kläder :). Thats it liksom. Bara det bästa till mig ja (Y). Och den halv-ätna big macen fanns ju såklart med i år också! Bilder kommer senare när man lyckats föra över dom. Knas det dära.

Sen åkte ja hem till Söderhamn där på natten. Tack gode gud för det!
Och jadu, vet seriöst inte var jag ska börja. Haft det så galet kul i Söderhamn. Har haft lika kul där som ja sammanlagt lyckats haft där den tiden ja bodde där och det var 3 år! Så på 5 dagar lyckades allt vara perfffaaaa!!

Tisdagen då: Jag och bästa vän Knas-Anna var med hennes friends drack lite smått å mös bara. Sen skulle Jens å Eriel till Arlanda så vi åkte med ner bara för att vi inte hade något bättre att göra (Mitt i natten). Och Jens kom inte ens på flyget! HAHAHA. Så han fick åka hem med oss igen:P.

Onsdag: Blev ju krogen såklart. Märktes ju att man var saknad där. Klart man är saknad när man var den enda godisbiten som existerade där. Behövde ju inte betala min dricka om man säger så. Tack för det Grabz, Vilka ni nu var!

Torsdag och NYÅR! : Kan ha varit min galnaste men endå roligaste kväll någonsin. Det jag minns iallafall. Hade det kul med alla vänner som var med. Förfest/krogen, allt. Men jadu. Mkt dricka och lite mindre minne. Men de ja minns va så jävla kul! Fan vad galet allt var. Ja kan bara inte förklara bättre. Sorry, men går inte. Underbart var det iaf.

Fredag: Fredag var ju inte lika kul. Eftersom det var då samtalen kom om gårdagen och man står där som ett frågetecken. Hahaha. Jaja, men de sägs ju att de man inte minns har inte hänt. Right? Och så farligt var de ju inte:P De va jar ju bara massa fylletokerier som alla kan ha kul åt xD.
Men sen kom ju Emelie hem till mig och gjorde dagen perfect. Hon lyckades dra ut mig på krogen med. Haha och när vi satt där på krogen så kom en gubbe fram och fråga om hon å jag var tvillingar xD: Och eftersom Emelie pratar skånska så drog ju jag till med skånska ja med. Du vet, man e ju halvskåning ;)
Och faaan va vi garva. Han gick ju på skiten. Vilken nolla :)
Inget når upp till våran nivå! Fuck vad bra vi är.
Kan ju säga att ingen som var med mig denna helgen har haft tråkigt. Alltid kul med mig och EMELIE ;)
Fick ju veta att jag skickade iväg något sms på nyår till typ alla i min kontaktlista. Något som var helt knas. Så ni som fick det behöver ju inte ta åt er om ja skrev nå knas. ja har inte fått helt klart vad de stod i det heller tyvärr:P Någon som vet? :P

Men pallar inte skriva mer om min nyårshelg. Ni behöver inte veta hur mkt bättre jag hade det än vad ni hade :) Thats it! Lev med det. Men lite bilder blir det iaf.

Idag har jag iaf varit tränare åt världens bästa Ellen. Och hjärtat blev så ivrig när jag kom med tunnelbanan så hon lyckades smälla fingrarna i bildörren stackaren :(.
Imorn åker hon till Köping och tävlar talangjakten och jag hade gärna varit där med henne. Men tyvärr har man ett jobb att sköta.
Jag önskar henne ett stort lycka till!!

Och till sist: Jag har fått EGEN LÄGENHET!! HELL YEAH!!!

Nu lite bilder då sen får det räcka. Ska skaffa ny dator sen som ja kan ta med överallt. En mindre, med bättre batteri så man kan uppdatera även fast man e på resande fot. De vill ni så gärna vet ja.

Lets play my lovegame!


Innan utgången på nyår


Bästis och jag. Du betyder allt Anna Nilsson!


Tvillingarna! Haha! Jag och Emelie, Eller är det Emelie och jag? xD


Å så blev de krogen. Då blire såhär mysigt!


BANG! Klockan blev 12! Happy New Year idiots!


Bara för att jag och twin är sexigast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0