Jag har vaknat till liv!

Nu har jag börjat leva igen efter många tunga dagar.
Efter mina 2 avtuppningar så tror jag att kroppen försöker säga något.
Och jag tror att det är att ja jobbar å pluggar för mkt och sover för lite.
Men vad vet jag. Jag får sänka tempot en aning. Men då blir ju allt så tråkigt!
Gillar dock mitt nya liv med högt tempo och massa nya äventyr.
Så nu har jag varit hemma ett par dagar för att vila upp mig med mycket mat och frukt! Och jag känner mig piggare. Gaanska bra det.

Har ju fått min nya dator nu. Den är ju rooosa och hur awsome är inte det? :)
Igår beställde jag även min nya kamera, och självklart är den rosa med =).

Något som jag MÅSTE köpa denna vecka är ett par lackleggins. Mååååste ha. Letade igår men förgäves. Alla i min storlek var slut. Var bara kvar till feta människor :(

Idag ska jag träffa kusin Simon, Blir en fika =).

Och bara för att alla vet hur tröga killar kan vara så ska ni nu få er ett gott skratt som stämmer så bra =)

Vad är det för likhet mellan en karl och en flaska öl?
SVAR: Båda är tomma från halsen och upp.


Juste, Var ju på badhuset (Eriksdalsbadet) i söndags med min älsklings-Ellen. Att se henne lycklig är det bästa som finns. Och att vara på badhuset med henne är ingen enkel match faktiskt. För när jag tycker att jag håller ett högt tempo, då ska ni se hennes tempo! Haha vilken unge:)


Det är så man ser ut efter en dag på badhuset med
Ellen! Fint blåmärke :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0