"Ikväll ska jag sova tidigt"

Ja, hur många gånger har man inte sagt det utan något resultat?

Har varit pisstrött hela dagen och verkligen längtat hem till min lägenhet och varma sköna säng!
Men sen så hade jag ju såklart glömt bort att jag lovade Agge att komma förbi henne på jobbet. Och löften bryter man ju inte. Så var bara att gå dit. Blev kvar till halv 10 Ungefär och sen skulle jag hem. Vilket resulterade med att jag till slut var hemma vid kvart i 11 efter massa omvägar och ärenden.

Sen kan jag såklart inte låta bli att gå in på datorn. Har nu kollat på ny dator, ny mobil och ny kamera. Vilket resulterar till beslutsångest om vad man ska köpa för saker.

Valet är:
* En rosa Minilaptop eller en större dator.  Funderar på att ha kvar min den här gamla datorn och ha den hemma och sen kunna ta med mig min lilla laptop om jag åker runt. Grejen är att jag hatar minilaptops. Dom är FÖR små! Fet beslutsångets

*Digitalkamera har jag redan ett självklart val!

*Mobiler finns alldeles för många att välja på. Usch vad jobbigt liv man har ibland :(


Angående att fixa mina läppar är det nog delvis på ingående. Har ju sagt att jag bara vill ha lite fylligare så vi får se hur det här blir. Kan bli spännande :)

Jag hoppas att jag snart kan få mina bilder från min födelsedag så ni alla kan se hur kul liv man har =)
Jag vet ni är avundsjuk!

Nej nu ska jag sova och hoppas på att min beslutsångest tar ett beslut i sömnen. Upp halv 6 imorn för skola. Hallelujah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0