Förvånar mig inte

Tänk att ja var nära att svimma idag med på idrotten. hmm, något stämmer nog inte tror jag. Jag får åka till doktorn någon gång när jag har tid. Då lär det aldrig bli av. Upptagen människa som ni vet.

Hade ju dock ganska kul på svenskan. Jag Simon och Mask satt och tog fulbilder på oss. Haha. Av någon anledning är det ett mkt roligare nöje än att ta seriösa bilder.

Och bara så ni vet. MIN KAMERA HAR KOMMIT! Så ni kan ju gissa vad jag ska åka och hämta nu? ;)

Det bästa med att gå i skolan utanför Stockholm är att man kan gå i vilka kläder som helst och se ut hur som helst utan att någon bryr sig. Hur skönt är det inte at kunna få gå upp ur sängen, borsta håret och tänderna, sätta på sig en skön mjuksidress och sen bara gå iväg till skolan så? Jo det 'är helt underbart!

Tyvärr blir det ingen killdiss i detta inlägg. Men det kommer ett senare idag. Jag LOVAR. För jag vet ur mkt ni älskar att få läsa sanningen om killar =)

Men nu till en hlig bild på Mask som vi tog idag =) Titta och njut!


Är det detta vi kan kalla en mänsklig näsapa?

Kommentarer
Postat av: Rogina :)

HAHAHHAHAHAHA FAN VAD SNYGG! xd <3

2010-02-08 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0