Färdigjobbat!

Nu sitter ja på kära bussen hem. Skönt att få någon timmas sömn iaf innan det blir jobb igen..
Har gått bra som vanligt på jobben. Because I´m aaaaawsooommee.

Och bara för att jag e snäll ska vi dra en ny sann historia om den speciella och konstiga rasen MÄN!
-Vad är mäns uppfattning om att hjälpa till i hemmet?
SVAR:
De lyfter på benen när du dammar


Bild på mig och min s.k far från en pingistävling.
Lär ju inte bli fler sådana bilder iaf.
För betér man sig som dig har du inte mkt att hämta hos mig.
Du har 3 barn. 1 har fortfarande kontakten med dig.
Vem är det som är den felande länken då?
Du kommer få jobba hårt om du en dag skulle vilja ha kontakten med mig igen.
Vilket jag inte tror kommer ske. Jag behöver inte dig i mitt liv.
Det är inte ofta en människa sjunker lika lågt som dig.
Över 1 månad nu utan kontakt med dig och för mig känns det bara BRA!
Hoppas du får ett bra liv för mitt kommer vara perfekt med eller utan dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min pappa stack när jag var 6 år.. Det var en sorglig figur

2010-01-29 @ 10:04:09
Postat av: Louise

Pappor verar vara svin över lag tyvärr

2010-01-29 @ 19:58:11
URL: http://wollol.blogg.se/
Postat av: slangen

Min pappa tog självmord när jag var 6-7..

2010-01-31 @ 23:22:45
Postat av: feppe

hahahahha slangen

2010-02-05 @ 23:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0