Exem!

Ja har fått exem runt hela halsen! Jag döööööör. Det MÅSTE försvinna innan lördag då jag ska vara snyggast . Har fått det av ett halsband som jag fick i julklapp. Ett fint bajen-halsband. Kändes förjävligt att behöva få ta av sig de. Men tål man inte nickel så gör man inte. Fuck it!

Har iallafal haft 1 lektion idag. Nödvändigt att vara i skolan för en lektion. Tss

Efter det har jag varit tränare. Denna dagen var favorit-ellen med och visade grabbarna hur pingis ska spelas!

Finns ingen mer glädjekälla en den ungen altså! Henne skulla jag kunna skämma bort hur mycket som helst.
Men när jag flyttat så har jag lovat henne att vi ska gå och bada och´ha taco-kväll vilket hon storjublar över. awwiie!

Och DAMN vad jag STÖR mig på killar! Dummmmmmmma i huvvet!
Den ena e ju verkligen heeeeeeelt sick. Tycker jag ska flytta till honom, han ska försörja mig, ja ska skita i utbildningen för hans skull bla bla bla. Han kryper aaaaldrig för en tjej säger. Alltså han krälar ju bättre än en daggmask efter mig! Låt-mig-vara!
Och den ena är bara som han är. Inget mer att säga.
Den tredje, den fjärde, den femta. Ja ju name it. Killar. hmm.. ibland tycker jag det är synd att jag inte känner någon slags tilldragande till tjejer. Tro det skulle vara mkt bättre. Bi-skulle man varit. Men inte. Jag tänder tydligen bara på rasen med pinne. Damn!

Imorn ska jag köpa ny klänning. Kanske nya skor med. Vi får seeee.  Nya smycken läre det bli också. Allt ska vara perffaaa för en perfaaaaa brud. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0