Dålig vana

Jag har en extrem förmåga att försova mig. Och idag har ja tagit till mig den tallangen igen.
Vilken tur att Mask ringde och väckte mig! Haha. Bara 50 min sen idag =)

Idag ilar det som fan i tänderna! Men tandblekning is the shiet. För vill man vara fin får man faktiskt lida pin.

Sitter på bussen till skolan nu. Duktig som jag är skriver jag en uppsats. Egentligen är jag klar med den sen lång tid tillbaka. Men den uppsatsen finns ju på min andra dator som inte funkar. 4 av 5 toast för det! Bara att skriva om.

Idrott idag. Kan ju sluta hur som helst med tanke på vad det är för idioter man har det tillsammans med. Haha.

Har jag tur så kommer min kamera idag. Man kan ju hoooppas! :D

Nej nu ska jag försöka vara duktig och få något gjort!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0