Trött som en död fisk!

Med tanke på att jag somnade runt klockan 2 inatt och gick upp 05.15 så är det inte så konstigt att jag är tröttare än någonsin.
Varit i skolan och haft tråkig religion.
Åkte hem, pluggade på provet när jag satt på pendeltåget för religion men somnade med boken i handen. Så kul var det.

Nu är jag hemma. Ska göra världens godaste rotfruktsgratäng som bara jag kan göra bra.

Ikväll blir det att ta en fika med underbaraste Lisa och sedan sitta med henne vid BJ-bordet och bara ha det kul. Finns nog ingen människa som jag fastnat så snabbt för som för Lisa. Hon är bäst.

Idag vill jag shoppa. Mössa och vantar. Har hittat världens sötaste som jag bara måste ha! Klart jag ska ha det då! Sen ett par mysiga vinterskor. Ni vet såna dära som ser ut som jättetofflor typ som är inne nu? Ser så sjukt mysiga ut + att dom skulle vara fett snygga på mig.

Nu ska jag seriöst sova någon timma. Brutalt trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0