Köööööpaaaa


Den ska jag få av mamma och pappa!

Tack!!!
Underbart att ja ska få den. Så jag kan ha på mig den nu när jag går ut på lördag. Mjaaaooo så fett snyyyyyggt!
Bra att föräldrar förstår hur viktigt det är att va snygg när man ska ut på krogrunda ;)
Eskilstuna på fredag och ska tävla om rygg och handled tillåter :)! Och pappa kommer och kollar på lördag. förhoppningsvis världens bästa storebror också!
Åker dit på klubbresa med världens bästa klubb. Seriöst, har aldrig någonsin spelat i en så bra klubb. Tacka gudarna för att det finns så bra människor som i den klubben =)

Nu ska jag sova. Upp 6 imorn och jobba i globen :) Godnatt alla underbara människor:)

Kommentarer
Postat av: Henke

God damn, du är het! :]

2009-12-18 @ 10:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0