Keft

Brutalt upptaget liv min har!

Om man inte pluggar så jobbar man eller så är man tränare eller så är man på något sjukhusbesök. Inte mycket tid till dator =)

Fick en tid hos sjukgymnasten i fredags. Inte mycket som stod rätt till i varken nacke eller rygg nu. Tack du!

Jobbade nu i helgen. Gick bra. Serri vad folk stöter. Helt sjukt. Men inte så konstigt att dom stöter egentligen. Haha.

Men fyfan vad ont ja hade i ryggen i fredags. Trodde serri aldrig ja skulle kunna jobba. men efter att ha knaprat lite piller blev det bättre. Bryter faktiskt hellre armen 10 gånger än att ha sådär ont igen. Fyfan :(

Igår så hade jag och Paula första tjejsattsningsträningen! Åh vad kul det var och tjejerna är underbara! Ser fram emot nästa gång det är! 

Idag var jag på bajen-aik med Mateusz :D. Bra stämning tills aik fick ett orättvist mål på en orättvis hörna. Till slut kom vi bajare igen och gjorde 1-1. Men dock så sket det sig då det blev 2-1 till slut till äckliga råttorna. Så jag och Mateusz blev depp.
Sen åkte jag hem och har legat i sängen hela dagen. skönt. Ryggen e skapligt överansträngd så den behövde lite vila =)

Fan jävla gnäll på mig men kände ja va tvungen att gnälla av mig. Haha

För övrigt så lever jag. Det e ett bra betyg. Jag mår priiiima men dock inte kroppen. Men vadfan gör de. Sålänge huvet funkar så kvittar det.
Sen är jag sååå sugen på att spela pingis. VILL VILL VILL!!!!

Nu ska jag typ bara chilla och sova.
Sexy jao

Kommentarer
Postat av: frida wilhelmsson

händer yao?er keff?

shoo leen

shonuzzz gyzzen

2009-10-27 @ 17:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0