I'm back in business bitches!

Hej nu är jag äntligen tillbaka efter cp-långt uppehåll.
Har haft heeelt sjuka veckor måste jag säga.
Men nu är jag tillbaka igen. Glad och framåt. Nu även som singel. Så nu ni. Grrr

Just nu sitter jag i mitt banrdomshem i Fjärdhundra. Finns inget bättre än det kan jag lova.

Varför jag är singel är för att min pojkvän var otrogen. Så han kan ju bara draaaa.
Shiet jag var verkligen varit alldeles för bra för honom. Och jag kan lova att jag har levt i en lögn länge. Ljugit för mig själv. Men man kommer över allt. Jag har redan börjat återhämta mig och mår verkligen bra nu.

På Fredag börjar jag jobba igen och på måndag är jag tillbaka i skolan. Som den nya och riktiga Louise. Den Lousie som kan vara glad på riktigt.

Känns som att det är nu mitt liv i Stockholm börjar :)

Ska väl dock inte säga att förhållandet var ett misstag. Klart man haft bra stunder med. Men som man brukar säga. Det man inte dör av gör en bara starkare. Ett tag ville jag bara dö men nu vill jag verkligen se vad Stockholm och världen har att erbjuda mig. Jag är stark och klarar allt och jag vet jag kommer lyckas så sjukt bra i mitt liv.

Så tack alla vänner och alla andra som funnits där för mig. Tack för allt ni gjort för mig och jag älskar er! Jag kommer alltid finnas där för er.
Kan bara säga. Förlåt att jag inte trott och lyssnat på det ni sagt till mig så länge. Men det här blev mitt straff för att jag var blåögd så länge. Och man lär sig med tiden :)

Nu måste jag bara lägga ut det roligaste som finns. Fan vad jag skrattar när jag ser det. Kolla först den översta och sen låten nedanför. Fan vad jag och Jossan skrattade idag när ja var med henne i skolan. Hahaha. Vet inte om alla har lika underbar humor som oss då. Det är iallafall vår humor som är inne nu så det är bara att följa oss om ni vill vara inne :)

Och Josse fyller 17 idaaaag! Så gratta FFS!! 

Och jag har skaffat långt blont hår nu också! Så jag blir bara snyggare å snyggare. Mjao. Kom och kolla på mig i huddinge på olearys fredag och lördag för där sitter jag vid BJ-bordet. 
Ciao ;)


 


Haha så jävla bra!



Nya hittlåten seriöst!

Kommentarer
Postat av: Therese

UNDERBART LOLLO !!!!!!!!!!!!!!

2009-10-15 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0