I Stockholm

Nu har man kommit tillbaka till Stockholm igen. Bor med min fantastsíska storasyster, hennes man och älskade lilla Molly och de 2 hårbollarna. Mys mys.

Lillasyster Mandy följde med också. Så himla kul!
Ikväll ska jag jobba och tjäna fina pengar :)

Just nu är jag faktiskt lite nere. Minnen, saker som jag haft som betytt så mycket för mig har förstörts. Personen som gjorde detta har varken någon själ, respekt eller något samvete. Förstår inte hur personer kan sjunka så lågt och sånt här borde straffas. Jag är ingen människa som orkar ruva på hämnd men jag ska ha betlat för detta. Vissa saker är oersättliga. Undrar hur denna personen skulle reagera om jag förstörde oersättliga saker för denna person? Hade nog inte mått så bra tror jag.
Men men. Vissa lär sig aldrig av misstagen.

Nu ska jag göra lite nytta. Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0