Fega, Rädda?

Haha man kan ju börja undra om vissa är rädda eftersom dom inte vågar skriva sina egna namn när dom kommenterar. Dom måste ju verkligen vara rädda. Och så kan dom inte stå för sina egna åsikter alltså. Hmm. Vissa har ju inget liv.

Har haft cp-jobbiga dagar. Har fan verk hela tiden. Måste till sjukhuset och kolla. Något står verkligen inte rätt till.
Väntar väl någon dag till och ser om det blir bättre.

Igår var jag på bio med anna, mandy och jocke. Vi såg "Upp" 3-D variationen. Så himla klockren film. Kul var det.

Och efter bion ringde Dan. Hahaha. Ganska full :P.

Tänker inte säga mina kvällsplaner eftersom folk har fel i huvudet och skickar konstiga sms för att skrämmas. Och jag ska vara ärlig. Ja, jag blir rädd. Kan inte ens sova om nätterna och vågar inte gå någonstans själv.
Tänk vad folk har problem ibland. Men vissa förstår inte att synden straffar sig själv?

Och dom som vet vad som hänt det senaste dagarna behöver inte ta något parti alls. Ni var inte där. Ni såg inte vad som hände så lägg ner. Ni vet ingenting och därför behöver ni inte säga någonting.
Dom jag syftar på vet nog vilka dom är och har seriösa problem. Sök hjälp. Ring Polia eller vad som helst. Bara ni inte lägger er i något ni inte vet något om

Kommentarer
Postat av: paulo wiklund

hur känns det att han hellre cashar en thai brud än är med dig gratis???



2009-10-21 @ 22:02:14
Postat av: Anonym

Snälla vad är erat problem seriöst? varför ska ni hålla på? ni vinner inget på det & dessutom vad gör att ni vill få henne att må sämre? antagligen har ni fått som ni vill att hennes kille och hon gjorde slut så sluta håll på? så jäkla onödigt bara!!

2009-10-22 @ 09:39:22
Postat av: felix wiklund

thaigyzzzar är sjukt nizzzaa!!



bäzzzzta!



hur känns det att bli brädad av en thaibryyd ??



2009-10-22 @ 10:23:14
Postat av: pierre lönn

hej alla kära och nära. jag tycket att alla ska kunna förlåta och glömma!



jag har äntlign kommit över min förra kärlek patrik zackrisson.

jag har förlåtit honom för att han var otrogen med bennborn.



vi ses vi pingisbordet lollo. har en ny serv du ska få känna på

2009-10-22 @ 10:28:30
Postat av: Wollol

Gud vad skönt för dig pierre att du äntligen kunnat gå vidare =). Måste vara tack vare mitt stora stöd va? :)



Det låter intressant. Jag kan ju inte träna som du säkert förstår. hmm undrar varför

2009-10-22 @ 13:28:45
URL: http://wollol.blogg.se/
Postat av: pierre lönn

varför kan du inte träna??

2009-10-22 @ 17:08:57
Postat av: TILL feppe wiklund

men feppe, antar att du måste kommentera på grund av att du själv inte får ett SKIT. utan det ända du kunde få var att betala en thai brud aight?:) så kom inte och säg ngt när ryktet går att du har är oskuld och har en 5 cp stor kuk, idioooot

2009-10-22 @ 18:52:37
Postat av: felix

den är faktisk 5.8 cm. jag fick chansne på den brud i bollnäs men då ville han inte ställa sig upp.



jag är pimparnas kung.



2009-10-23 @ 10:04:17
Postat av: paolo

vad är det för påhopp på min son?



storleken har väl ingen betydelse?

jag sj har klarat mig på en 6 cm stor så jag tror på min son även fast han ser ut som en tjej!



hur kan han va oskuld när han varit i tahiland?



2009-10-27 @ 16:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0